środa, 18 stycznia 2012

omg ;D

Jak ja dawno nie pisałam .! ; o
to najpierw jak feriee .! ;D w Warszawie super . ; ) niedługo na narty z rodziną .  a wy jak spędzicie ferie ?  .
postanowiłam wrzucić pare fotek . , dwie  . ;) może więcej ale na razie  o Glanach .  są  boskie co 2 nastolatek chce takie mieć .!
ja też chce takie mieć bo narazie mam takie ale czerwone . ! ; )
a co piąta osoba wygina nogi na boki w tych butach !

 a więc są najmodniejszymi butami na tą zime ale nie wiginajcie specjalnie nóg .!  bo zobaczyliście u innych że to tak słodko i wogule wygląda .!

następna rzecz na której natolatki zwariowały to .! bejzbolówka .! a to jest moja .! ; **
to moja . : )
a teraz  jakaś z googli .! ; )
 
 ojeju .! ale dużo tego powklejałam teraz moje zdjęcie . ;  * ;D

okej ja spadam . ; * bo mam dużo spraw do załatwienia . ; *
i spadam na łyżwy . ; * to jedna z tej sprawy ;  ) 
Pozdrawiam Done . ;  ) : * 



3 komentarze:

  1. Glaniacze są suuuuuppppeeer :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no .! ; *
      ja niedługo będe miała te czrne bo na razie mam czerwonee ;D

      Usuń
  2. na wiosnę zamierzam sprawić sobie martensy <33

    OdpowiedzUsuń